07.03 - KFUM2 - Fagerborg 0-3 (0-3)

Postet av Fagerborg Ballklub den 7. Mar 2010

KFUMs rekrutter kom til kort mot aldrende Fagerborgere og var aldri i nærheten av å true borteseieren...

Etter en del grå dager i februar ser nå Fagerborgskuta å være på rett kjøl igjen. KFUMs rekrutter, som endte på 3.plass i fjorårets 3.div skulle på papiret være en god treningsmotstander, men var i realiteten aldri i nærheten av å kjempe om seieren. Hjemmelaget fikk som forventet lov til å trille en del ball innad i laget, men produserte vel ikke en eneste kvalifisert sjanse i løpet av kampen. Fagerborg viste tidvis glitrende bevegelse og kombinasjoner og var nærmere 5-6 mål enn KFUM var sitt ene! Men fortsatt er det en del å jobbe med når det gjelder pust og litt for mange av våre gutter fikk det i overkant tungt i siste halvdel av andre omgang. Meget gledelig var det også at Bendik Baasland tok turen til KFUM Arena og vartet opp med assist, scoring og ikke minst akrobatiske avslutninger til 20 i stil! I samarbeid med Arneberg og Kise terroriserte vår angrepsrekke unge Kåffaforsvarere hele kampen igjennom. Fortsetter dette skal vi klare å score mange mål de kommende månedene!

Nå gjelder det å få flest mulig i trening og tilbake i toppform før avreise til Danmark om 1,5 - deretter nærmer seriestart seg med stormskritt!

Laget:
Christian Faye-Schjøll

Magnus Kristiansen - Andreas Moen - Vegard Hauge - Ragnar Puntervold

Atle Briseid (k) - Andrés - Eirik Bakka

Lars Christian Kise - Bendik Baasland - Øystein Arneberg

Benyttede reserver:
Pål Nundal for Ragnar Puntervold
Runar Nord for Christian Faye-Schjøll

Mål:
0-1 - Øystein Arneberg
0-2 - Bendik Baasland (Lars Christian Kise)
0-3 - Lars Christian Kise (Bendik Baasland)