Lørdag 29.aug. Modum -Fagerborg BK 1-1

Postet av Fagerborg Ballklub den 1. Sep 2015

Da trener Ragnar befant seg i Brasil fikk undertegnede gleden av å være coach i denne kampen.

Fagerborg stilte med følgende lag:

Grim, Mads, Andreas, Vegard, Vedran, Martin, Bjørn, Sondre, Preben, Jonas, Haaken

Innbyttere; Mounir, Christer ,Morten

Også denne gang manglet det flere spillere fra forrige kamp og undertegnede var spesielt bekymret for løpskapasiteten på midtbanen.

Savnet av «løpsmaskiner» som Bakka, Kim J, og Andreas kunne bli stort og det ble det også.

Kampen startet veldig nervøst fra begge lag og vi hadde spesielt store problemer i forsvar ved at Modum var flinke til å bruke bredde, dette slet vi med å få justert og allerede i det 7. min. ble vi straffet.

Igjen fikk Modum god tid til å prikke inn innlegg fra siden da press på ballfører var alt for dårlig og en heading gikk over Grim og i mål.

En kjedelig åpning,igjen lå vi under fra start, men denne gang klarte vi å svare raskt med en fin scoring av Haaken.

Etter dette bølget spillet fram og tilbake og Fagerborg var absolutt med på notene selv om nok Modum hadde de fleste sjansene. 1-1 ved pause.

2. omgang fortsatte som i 1. omgang ,sjanser til begge lag og i lange perioder synes jeg Fagerborg leverte mye positivt spill og kunne absolutt ha scoret både 1 og 2 ganger.

Men det kunne også Modum, bare en glimrende Grim i Fagerborgs mål hindret det.

Grim spilte en kjempekamp og må ta mye av æren for at vi fikk med oss 1 poeng.

I 2. omgang kom det etterhvert tydelig fram at ikke alle Fagerborgere er like godt trent og vi ble dyktig slitne på slutten. Det trenes alt for lite av mange Fagerborgere til å være med å kjempe i 3. div.

Men tross alt har vi nå 2 kamper på rad uten tap, 4 poeng på de 2 siste kampene er absolutt godkjent.

Håper vi også kan bedre treningsframmøte utover høsten , da er jeg overbevist om at det vil bli en del poeng utover.

Arne D