26.11.07 - Årets spiller, årets toppscorer osv...

Postet av Fagerborg Ballklub den 26. Nov 2007

Avsluttingsfesten for sesongen 2007 ble avviklet lørdag 24. nov. der årets spiller, toppscorer osv både i 4.div og 3.div ble kåret.

I 4. div ble Carl for tredje år på rad toppscorer (antall ukjent..) og Eirik Utstumo ble årets spiller.

I 3. div gikk både toppscorerprisen og årets spiller prisen til Frode Marki. Frode puttet 21 mål i løpet av sesongen, han spilte 21 kamper og var blant spillerne med høyest treningsfremmøte. Juryen hadde dermed en forholdsvis enkel oppgave. Mejid fikk prisen for årets unge spiller. I en alder av 17 år klarte han i år å etablere seg i 1. elveren og gjorde en rekke gode kamper.

Årets mål gikk også som forventet til undertegnede.

Ellers var det laget til undertegnede som (tradisjonen tro) vant lørdagens internturning i suveren stil. Vinnerlaget bestod av Ragnar, Magnus, Rune K og Carl. Også fin innsats av de øvrige lagene :) som denne gangen ikke nådde helt opp.