13.05 - Fagerborg2 - Furuset 5-2 (1-1)

Postet av Fagerborg Ballklub den 13. Mai 2010

En solid andre omgang var nok til å dra i land årets første trepoenger hjemme på Tørteberg Arena!
Kristi Himmelfartskvelden var det duket for årets andre hjemmekamp på Tørteberg Arena for våre ivrige rekrutter. Det hele åpnet med en relativt forsiktig og tam første omgang hvor vi la oss på et behagelig gir og spillet ble dermed også jevnt. Men etter en aldri så liten skjennepreken i pausen var det et mer tent Fagerborglag som entret banen og innsatsen var tydelig mer helhjertet. Det tok heller ikke lang tid før sjansene begynte å florere og det var fullt fortjent da Anton Karlsson endelig klarte pirke ballen inn bak Furusets målmann. Nå fikk riktig nok bortelaget lov til å utlikne enda en gang (på et straffespark der det kun var dommern som oppfattet noe ureglementert inne i feltet), men omgangen tilhørte Fagerborg og mot slutten ble trøtte Furusetben løpt i senk og seieren kunne fort ha vært enda større enn med 3 mål!

Årets første 3-poenger - YES!

Laget:
Runar Dahl

Alexander Cardo - Ken Gøran Persen - Vegard Hauge - Andreas Skjørestad

Phillip Braathen - Espen Jensen (k) - Rama Abdikatin - Anton Karlsson

Frode Marki - Stig Etnestad

Benyttede reserver:
Chendo Joaila
Dag Briseid
David Algeciras
Eirik Utstumo
Lars Kristian Tveter
Vedran Music