Spillerlisens..

Postet av Fagerborg Ballklub den 22. Mar 2013

Til våre spillere i 4. og 6. div.

Som dere er kjent med har Norges Fotballforbund overlatt til klubbene å innkassere spillerforsikringen (spillerlisens) for alle aktive spillere.

For våre 2 lag har vi 28-30 spillere og med 26000 kr. I forsikringssum blir det

kr.900.00 pr spiller.

Spillerforsikringen er en personlig forsikring og en absolutt forutsetning for å spille organisert fotball

Nærmere opplysninger om forsikringsordningen finnes på nettsiden fotball.no

Vi har videre bestemt at for å gjøre draktvasken lettere for alle , vil vi i år iverksette en ordning hvor hver spillerkjøper egen shorts og strømper til en svært redusert pris.

For

kr. 300.- får dere egen spillershorts og strømper og en fin Diadora T-skjorte med Fagerborglogo i tillegg.

Da spillerforsikringen forfaller 1.april må vi be om at alle spillere innbetaler kr.900.-+ kr.300.-til sammen kr. 1200.- til kto 1600 2064026 Fagerborg BK. så raskt som mulig.

Med Hilsen

Arne Dahlsrud