Tropp mot Grei

Postet av Fagerborg Ballklub den 7. Okt 2013

Vedlagt er troppen mot Grei. Evnt forfall meldes umiddelbart. Vi tar med en fyldig tropp, men kommer til å ha KM kampen til lørdag for Fagerborg 2 i mente når vi gjør bytter da vi bare kan ta med 3 mann som har spilt til den kampen. Oppmøte 1830 på klubbhuset.

Til tirsdag borte mot Grei. Oppmøte kl 1900 på fra klubbhuset.

Jakob, Sindre, Erik, Bendik, Vegard H, Mads, Mats, Kim, Vedran, Vegar E, Lars K, Terje, Ole Marius, Andres, Tor, Tom Ø, Markus og Andreas M.

Petter har karantene og er ute med leddbånds skade i tillegg. Eirik B og Lars J fortsatt skada. Vedran og Tom Ø er på beina igjen, og Andrés ser ut til å være ok i lyska. Kim er usikker, men vi håper å få han klar. Vi har stort sett unngått unødvendige gule kort i høst, men har noen som er i faresonen før de 2 siste kampene. 16 mann på trening torsdag og 11 på søndag er akseptabelt. Sluttspurten er starta.