4. div avdeling 2 i 2014

Postet av Fagerborg Ballklub den 11. Des 2013

Fagerborg er plassert i avdeling nr. 2 i neste års 4. div avdeling. Som vanlig er det vanskelig å vurdere lagenes styrke i 4. div i Oslo der det er en enorm "turnover" av spillere. Noe vet vi dog. Antakelig kommer de fleste lagene til å holde Fagerborg og Manglerud Star som favoritter. M/S skal opp i 2. div og blir sterke. Fagerborg ser ut til å beholde det meste av spillere og noen gode tilvekster er på vei inn. Holmlia var svake i 3. div i fjor og skal få merke at 4. div i Oslo er tøffere enn det en gang var. KFUM 2 kan blande seg inn i toppen dersom de forsterker unggutta med 2. div spillere og Heggedal har et rutinert lag som kan gi de fleste lag problemer. Vollen blir nok sterkere enn i 2013 og kan bli overraskelsen sammen med Rilindja.
4.div
avd 1 avd 2 avd 3