Tropper uke 21+ treninger

Postet av Fagerborg Ballklub den 28. Apr 2015

Vedlagt er ukas tropper. Hele 3 kamper; tirsdag, torsdag (5.div) og lørdag. Pga banesituasjonen blir det ikke noen treninger denne uka før søndag. Eneste muligheten for bane torsdag og fredag denne uka er kl. 0600 eller etter kl. 2200 på fredag. Og da synes til og med jeg at tidene begynner å bli ugunstige. Dvs de som spiller tirsdag og lørdag kjører en egen økt på torsdag. De øvrige spiller 5. div. Vi får da stresstesta hele gruppa. Søndag trener vi enten kl 1000 eller kl 2000. Banene er opptatte med kamper i vår vanlige treningstid. Velkommen til breddefotball i Oslo!

Oppmøte tirsdag 1715 på Frogner stadion.

Jakob, Erik, Andreas M, Eirik G, Vedran, Kristoffer, Petter, Kim J, Andres, Lars K, Wold, Vegard E, Lars J, Eirik B, Tor, Markus, Albert.

Oppmøte torsdag 1830 på Klubbhuset, kjøring til Bjørndal.

Sindre, Martin, Ole M, Vegard H, Mads F, Markus, Preben, Kristoffer, Severin, Albert, Henrik, Carl, Lars K.

Oppmøte lørdag kl 1300, kjøring Oppegård.

Egil, Erik, Andreas M, Ole M, Eirik G, Vedran, Petter, Kim J, Wold, Vegard E, Lars J, Eirik B, Tor, Albert, Martin, Kim G.

Kan bli noe glidning mellom troppene torsdag og lørdag ved skader, fødsler og annet. Hektisk program, men en del "gamet" som må takles.

20.05.2014