Resultater av avslutningsfesten

Postet av Fagerborg Ballklub den 14. Nov 2011

Fagerborgs årlige avslutningsfest ble avholdt fredag 11. november på Frigghuset. Som vanlig ble dette en stor suksess. Kalaset startet med Five a side turnering der det beste laget (som vanlig) vant komfortabelt (Anton, Andreas M, Bendik, Tor og Ragnar). Atle vant Quizen (Alsing var quizmaster)med 14 poeng av maks ca 50. Gjennomsnittet lå på 2 poeng der unggutta samlet seg. Kanskje litt skuffende for en akademikerklubb.

Til den mer høytidelige delen kan det nevnes at Lars Kise stakk av med de 2 gjeveste prisene som både årets toppscorer og årets spiller. Vedran fikk kometprisen for sin fine sesong, Lars Jacob årets nykommer, Andreas M bragdprisen for sitt comeback etter sitt nte brudd i hodeskallen. Frode M fikk en pris (tror det var årets optimist) og resten av oss en premie for flinke deltakere som seg hør og bør.