3-3 borte mot HSV søndag kveld

Postet av Fagerborg Ballklub den 19. Mar 2012

En ny treningskamp med blandet kvalitet. Vi ligger under 3-1 etter første omgang i en forholdsvis jevnspilt men dårlig omgang. Igjen slipper vi inn lette mål. 2. omgang har vi større intensitet og maler i stykker motstanderen. På slutten burde og kunne vi ha scoret flere mål mot en svært sliten motstander. Vi stilte med bare 12 mann.

Fagerborgs lag: Tom Eric- Lars J, Erik, Andreas M, Vedran- Jimmi, Albert, Andrés, Terje- Bendik, Lars. Innbytter: Claudio.

Dårlig første omgang. Forholdsvis jevnspilt i sjanser men hjemmelaget scorte målene. Første etter 5 min. Felles for alle baklengsmålene var store avstander og manglende sikring. Vi sliter med å se farene tidlig nok. Bendik utlignet etter 15 men 2-1 kom bare minutter etter og 3-1 5 min før pause.

2. omgang kjører vi fra start til slutt med høyere balltempo, større intensitet og bra kvalitet i løpene. Hjemmelaget var bra organisert og tok overgangene kjapt, og de var forholdsvis farlige hele veien. Men på slutten var kreftene deres tømt og vi fikk etter hvert mange og store sjanser selv om de lå kompakt i forsvar. Terje reduserte 12 min før slutt og Andrés stanget inn 3-3 noen minutter før slutt. På de siste 2 minuttene hadde vi nok enda 2-3 store sjanser med mange folk inne i boksen mot et hjemmelag som hadde løpt i fra seg for lenge siden. Absolutt en kamp vi burde ha vunnet. Beholdningen får bli en god 2. omgang og de faktum at vi så ut som et bedre trent lag i 2. omgang.