Fortjent tap mot Grorud 2

Postet av Fagerborg Ballklub den 29. Aug 2012

Vi ble overkjørt det meste av kampen mot et godt Grorud lag. Med mange spillere fra a-troppen ble det en tøff oppgave for et fortsatt litt tynt Fagerborg lag. Vi åpnet likevel med 1-0 etter drøyt 10 min. Før Grorud utliknet etter en halvtime og 2-1 etter 40 min. 3-1 kom tidlig i 2. omgang og 4-1 sent.

Fagerborgs lag: Jacob- Erik, Andreas, Mads, Alex- Frode, Vedran, Andrés, Claudio- Bendik, Lars: Innbyttere: Lars J, Sindre, Ragnar.

Grorud stilte med en sterkt lag med Rocky i førersetet og spilte kjapp fotball. Claudio scorte et glimrende mål allerede etter 10 min og vi forsvarte oss bra en stund men når det først glapp så glipper det ordentlig og Grorud lagde 2 kjappe mål på slutten av omgangen. Vi gikk da nesten i oppløsning slik vi opplevde borte mot Oppsal og bøkeby.

Vi la om til 5 på midten i 2. omgang og henger da bedre med. Grorud gikk likevel opp til 3-1 ganske tidlig. 2. omgang var mer jevnspilt og vi hadde noen gode visitter foran hjemmelagets mål. Likevel var det Grorud som satte 4-1 noen minutter før slutt.

Dersom de fortsetter å stille med et lag på dette nivået resten av sesongen blir det nok Grorud som rykker opp fra vår avdeling.