Tropp treningskamp mot Holmen

Postet av Fagerborg Ballklub den 31. Jan 2013

Vi tar med 17 mann til treningskampen mot Holmen kl. 2000 søndag 3. feb. Avreise fra klubbhuset 1830. Evnt forfall bes meldes snarest. Det blir en lett blanding av nytt og gammelt, og de som ligger lengst framme fysisk på treningene så langt. Resten av troppen, som er fysisk rustet for kamp på nåværende tidspunkt, spiller neste fredag mot Bækkelaget sammen med en del fra denne troppen.

Keepere: Jakob og Sindre.

Forsvar: Erik, Mads, Andreas, Vegard og Patrick

Midtbane: Eirik, Vedran, Petter, Øystein og Terje.

Angrep: Vegard, Tom Øyvind, Lars K, Ole K og Tor.

Motstander er Holmen som i år spiller i 3. div. Vi møtte dem i 4. div for 2 år siden og vant begge kampene. I fjor feide de oss av banen i treningskamp i slutten av januar og vi må regne med å møte et godt lag som er ytterligere styrket med gode spillere. I år har vi selv kommet i gang på en mye bedre måte med gode forhold og godt treningsfremmøte gjennom hele januar, og bør derfor være bedre forberedt. Det blir spennende å komme i gang med årets matching og den første testen/øvingen.