Troppene uke 33 mot Kolbotn og Lambertseter

Postet av Fagerborg Ballklub den 12. Aug 2013

Troppene mot Kolbotn og Lambertseter ligger vedlagt i denne saken. Vi møter kl 1800 på klubbhuset for avreise til Kolbotn på tirsdag. Onsdag er oppmøte kl 1730 i garderoben for toppkamp mot Lambertseter.

Tirsdagens tropp har et par endringer. Lars K soner og Eirik B er bortreist. Viktig kamp for ikke å miste terrreng i toppen.

Jakob- Mads, Andreas, Bendik, Vegard H- Mats, Petter, Kim- Tom Ø, Vegard E, Ole. Terje, Erik, Lars J, Martin.

Onsdagens tropp mot Lambertseter i 6. div. Toppkamp og 6 poengs kamp for begge lagene. Vinner vi den er vi 11 poeng foran nr 2 på tabellen med 6 kamper igjen.

Sindre- Martin, Ole M, Ragnar, Erik, Lars J, Vedran, Terje, Andrés, Carl, Lars K, Alex, Sindre E, Frode, Tor.