Seier 3-2 mot Oslojuvelene onsdag kveld

Postet av Fagerborg Ballklub den 27. Mar 2014

Onsdag kveld var det Oslojuvelene som kom til NIH. Vi bytter 8 mann i 11ven fra kampen mot Frigg, men klarer likevel å dra med oss et sterkt resultat mot en god motstander. Oslojuvelene var som i fjor ballsikre og godt tempo i spillet sitt og spesielt i 1. omgang sleit vi med å holde følge. Flatterende nok ledet vi 1-0 til pause. Vi scorer så tidlig 2 mål til i 2.omgang og henger bedre med spillemessig. Oslojuvelene fortsatte å spille ball, men vi var klart farligst i angrep og små marginer skilte oss fra enda flere mål. På slutten trykket Oslojuvelene inn 2 mål da vi ble for komfortable uten at det ødela inntrykket for mye. Nyttig matchtrening for en del spillere uten at alt for mange kamper mot en kvalifisert motstander som garantert kommer til å kjempe om opprykk i sin avdeling. Fagerborgs lag: Egil- Martin, Sigve, Andreas M, Lars J- Vedran, Andreas S, Kim J, Jan Remi- Kim G, Lars K. 2. omgang: Petter, Erik og Wold.