Klubbhus og garderobe

Friggs klubbhus
Fagerborg har en avtale med naboklubben Frigg om leie av klubbhus og garderober. I klubbhuset er det tilgang på romslige garderober med dusj, møtelokaler og selskapslokaler. Friggs klubbhus sto ferdigbygget midt på 90-tallet og inneholder 6 garderober, 2 av disse er satt at til fast bruk for Fagerborg og Friggs A-lag. Klubbhuset har besøksadresse i Gydasvei 14, og ligger mellom Slemdalsveien og NRK-bygget, kun noen få hundre meter fra Majorstuakrysset.

Marienlyst kunstgress
Gamle Marienlyst stadion ble revet sommeren 2007 og en splitter ny kunstgressbane sto klar til bruk juni 2008. Med en moderne kuntgressmatte har man kunnet benytte banen i mye større grad enn tidligere. Banen er lagt uten varmekabler, men planen er å holde den vinteråpen ved å måke og strø granulat gjennom vintermånedene. Flombelysning er ventet å stå klart i løpet av 2009 sesongen. Banen ligger mellom Suhmsgate (Shell) og Marienlyst barneskole.
Fagerborg benytter banen hovedsaklig til treninger samt A-lagskamper. Det er ikke satt opp garderober ved banen og all skifting og dusjing foretas på klubbhuset (3 minutter å spasere)

Tørteberg kunstgress
Kunstgresset ligger helt i sydenden av Friggfeltet, ned mot Slemdalsveien. Dette er trolig en av Oslos største kunstgressflater som dekker en meget stor 11er bane, samt 4 mindre 7er baner. Banen er nå over 10år gammel og bærer preg av høyt aktivitetsnivå gjennom mange år, deler av banen ble lappet sammen i 2008 sesongen. Dekket består av det man kan kalle andre generasjons kunstgress, med andre ord et hardt underlag! Flomlys!

Fagerborg benytter denne banen til enkelte treninger, samt at B-laget spiller sine hjemmekamper her.