Fagerborg 2 avsluttet sesongen med stil og vant 5-0 borte mot Kjelsås 3

Postet av Fagerborg Ballklub den 24. Mai 2015

Fagerborg hadde små problemer med å slå et aldrende Kjelsås 3 lag med 5-0 på den nye banen på Kjelsås. Med mye større fart (+ det meste annet vesentlige i fotball) var våre rekrutter nærmere 10 pinner enn hjemmelaget det ene målet (traff ikke engang målet på straffe). På Kjelsås eneste avslutning som traff mål viste evigunge Puntervold eminent plasseringsevne i mål og tok ballen i fast grep (uten å dette over ende som i forrige kamp). Fasit: Blank sheet.

Wold scorte 1, Andres 1, Preben 1, Atle 1 og et selvmål. Dermed ble 3. plassen enda sikrere, mens Kjelsås ble skjøvet ned fra sin 4. plass. Så gjennstår det å se om Fagerborg 2 får muligheten til å ta den ene opprykksplassen til 4. div som ryktene sier at NIH ikke vil ha. Uansett, alt i alt en god sesong for rekruttene i debutsesongen i 5. div.

26.09.2014