27.08 - Fagerborg2 - Bøkeby 2-1 (2-1)

Postet av Fagerborg Ballklub den 28. Aug 2009

B-laget fortsatt ubeseiret i høstsesongen, fortjent seier hjemme mot Bøkeby! B-laget fortsatte seiersrekken hjemme på "fort" Tørteberg. 10 magiske minutter var nok til å slå Bøkeby 2-1. Fagerborgs mål ble scoret i begynnelsen av kampen da det var en del samtidige bevegelser av kvalitet, Bøkeby fikk sin redusering på overtid i første omgang.

2.omg ble mest en transportetappe av svært varierende kvalitet og intensitet. Rekruttene skapte nok sjanser til å sette spikern i kista, men lyktes ikke. Bøkeby ga riktignok opp å utlikne på slutten - da var de fleste så sure og grinete at de uansett ikke hadde fått noe glede ut av det likevel. Dagens charms-pris må gå til Bøkeby´s nr.28 som var mest interessert i å treffe motspillere med bein eller ball. Heldigvis var ferdighetene for dårlige til å lykkes med det...

Neste uke er det opprykksjagende Nesodden2 som står på den andre siden, da blir det nok mer fart i svingene!