Dugnad 18. februar

Postet av Fagerborg Ballklub den 21. Feb 2011

Sjauing på Glasmagasinet, og Vedran satte seg fast i heisen. Les mer.

Fem mann møtte opp fredag kveld, alle i tide, for å ta i et tak for klubben. Det første som møtte oss var et gufs fra fortida, nemlig Tove. Tove i seg sjæl er jævlig ålreit, men minnet om Bellona-dugnaden sitter fortsatt i ryggmargen til flere av gutta.

De oppmøtte var Rama, Vedran, Sindre, Anton og Læff.

Sammen med Vålerenga Trolls var jobben å flytte ut saker for nyhetsbyrået Reuters. Det viste seg at vi ikke spiller fotball, men såkker (soccer). Vi blei tildelt en post der vi skulle lempe inn i heisen, bemanne heisen, og laste ut av den berømte heisen. Allerede på en av de første turene satte Vedran seg fast i heisen, men med litt banking blei det ordnings.

Bra innsats av gutta. Seks timer jobbing gjør at Rama og Vedran er oppe i 18 dugnadstimer, Anton og Læff har 16, mens Sindre står på 11.

Vi fikk litt brødmat, muffins og sjokolade. Alt var halal, så Rama kunne spise. Selv om det var en grei dugnad var det ikke mange høydepunkter. Derfor blir høydepunktet at vi slapp å vente lenge på trikk og buss etter vi var ferdige, samt Antons tolkning av "Mördar-Anders".