Pre-match info Vollen- Fagerborg

Postet av Fagerborg Ballklub den 13. Sep 2011

Ny vanskelig bortekamp mot Vollen tirsdag kveld. Etter en treningsuke med få folk på treningene er det Vollen vi skal bryne oss på i kveld. Vi må regne med å møte et hardtarbeidende ungt lag som vil gjøre alt for å slå oss igjen. I hjemmemøtet ble vi tatt på kontringer etter å ha kommet bakpå. Med 8 seire på de 9 siste kampene er vi favoritter hos disse tippeselskapene som lurer penger fra folk, men med en fraværsliste lang som et vondt år kommer dette garantert til å bli tøft mot et lag som aldri gir ved dørene. Stig (karantene), Lars Jacob (bortreist), Tor (skadet), Andreas M ( syk), Martin (syk kone), Læff (syk), Eirik G (syk) for å nevne noen som ikke er tilgjengelige. Det jobbes i skrivende stund med å finne forsvarsspillere som ikke har lagt opp for leeeenge siden og som ikke er i alt for dårlig form. Lagoppstillingen blir klar før avspark 2015.