Tropp til første seriekamp borte mot Heggedal

Postet av Fagerborg Ballklub den 15. Apr 2013

Vedlagt ligger troppen mot Heggedal. I og med at B-laget ikke starter før neste uke tar vi med en fyldig tropp til denne kampen. Noen spillere er fortsatt utilgjengelige, men vi stiller med en solid tropp.

Evntuelle forfall må meldes fra umiddelbart. Vi drar fra klubbhuset kl 1815 tirsdag kveld. Kampstart 2015.

Målmenn: Jakob og Sindre

Forsvar: Erik, Andreas, Bendik, Vegard H, Vedran, Martin

Midtbane: Kim, Eirik, Petter, Øystein og Mats L

Angrep: Tom Ø, Lars K, Vegar E, Ole og Tor.

Minner ellers om trening i kveld mandag 2045. Vi møter i garderoben kl 2000 for utdeling av utstyr.

Siste nytt på spillerfronten/skadesituasjonen: Stig har desverre meldt overgang til Langhus (der han bor). Lars J begynner å nærme seg trening igjen, Terje er på plass i løpet av uka, Mads er bortreist til den 25/4 og Andrés har begynt å løpe igjen etter menisk-operasjonen i slutten av februar.