Fagerborg 2 slo tabelltoer 7-1 i høstkamp nr 2

Postet av Fagerborg Ballklub den 15. Aug 2013

Det ble aldri noen toppkamp med nerve ut av denne kampen- til det var forskjellen på lagene alt for stor. Målene lot vente på seg, men her var det enveiskjøring fra start til slutt. Et usedvanlig slapt bortelag, uten superspissen fra vårkampen, hadde absolutt intet å by på ei heller troen på at de kunne tukte oss. Fagerborg 2 ble også slappe av det slappe bortelaget og en slappere en slappest dommer hjalp ikke mye på energinivået. Med et slikt tempo skal det være mulig å spille aktivt til 60+. Til tross for alt slurvet, slarvet og tullet ble det satt fart med rykk og napp og når flere samtidige bevegelser oppstod (og ballen ikke skulle vippes 3 ganger over motstander) med tempo på ball kom målene kjapt. Carl, Lars, Frode, Andres, Alex, Albert og Terje scorte. Vi gleder oss til 5. div neste år.